Diensten

STORY CREATION

branded contentHet PMG-redactieteam met jarenlange ervaring en knowhow in het schrijven van gespecialiseerde content voor sterk afgelijnde vakdoelgroepen brengt uw verhaal als branded content. 

De branded content wordt standaard opgesteld in het Nederlands en het Frans.

Content is pas relevant als ze inspireert, informeert en praktisch voorthelpt.

Door waardevolle content aan te bieden die lezers helpt bij het oplossen van problemen of het nemen van de juiste beslissingen kan u zich op een geloofwaardige manier profileren als expert binnen uw vakgebied. Door deze content lay-outmatig te laten aansluiten bij onze print en online magazine ervaren lezers deze informatie als trusted content en geniet uw boodschap de geloofwaardigheid van neutrale content. U wint zo het vertrouwen van potentiële klanten en legt de basis voor een langdurige samenwerking. De kwaliteit van de content, de context waarin zij zich bevindt en de kanalen waarop zij wordt gedeeld, bepalen het succes van de campagne en de kwaliteit van de leads die hieruit voortkomen.

Bekijk voorbeelden van branded content stories:
TOYOTA | MAZDA | COYOTE 

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of

Gerelateerde artikels

En nog eens de affaire Leclerc...

De neverending story Leclerc krijgt er weer een hoofdstuk bij. Sedert enkele weken schreeuwt Michel-Edouard Leclerc zijn grote gelijk van alle daken. Op 30 maart heeft het hof van Beroep van Colmar immers een uitspraak gedaan in het voordeel van de warenhuisketen Leclerc en de campagne over de geneesmiddelenverkoop. Een adem later had Leclerc de bewuste site (www.sesoigner-moinscher.com) opnieuw geopend en meteen zijn nieuwste campagne aangekondigd. Genoeg om de apothekers even strijdlustig te doen besluiten om naar cassatie te trekken. Volgens de verenigingen heeft het hof van Beroep gewoonweg geweigerd om het misleidende karakter van de publiciteit te erkennen. Als het hof zijn beslissing motiveert door te stellen dat er eigenlijk geen concurrentie is tussen de twee partijen, halen de apothekers aan dat de parafarmacie Leclerc wel degelijk een directe concurrent is voor de afdeling parafarmacie in de officina. Het is dus zoals bij elke goede soap: weldra het vervolg.

Euthanatica, niet eenvoudig

Het verhaal van de euthanatica lijkt een neverending story. Zo kregen de euthanasiekits geen vaste grond en was er vorig jaar plotseling de totale onbeschikbaarheid van thiopental.

Deontologie is de pijler van betrouwbaarheid

Een instelling die er een correcte deontologische code op nahoudt, die ze opvolgt, controleert en overtredingen sanctioneert stuurt een boodschap van betrouwbaarheid en vertrouwen naar buiten toe. Dat heeft pharma.be al jaren geleden begrepen, al is het voortdurend kijken hoe die boodschap goed gecommuniceerd moet worden.

Producent Eli Lilly introduceert goedkopere versie Zepbound

De farmaceutische producent Eli Lilly heeft aangekondigd Zepbound, zijn versie van het geneesmiddel tirzepatide, te gaan verkopen in flacons van een enkele dosis. Op deze manier kan de fabrikant het middel tegen een flink lagere prijs aanbieden, in tegenstelling tot bij de verkoop van de gebruikelijke pens.

Print Magazine

Recente Editie
24 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine