Aanvraagperiode tegemoetkoming voor praktijkbeheer verlengd
De aanvraagperiode voor de tegemoetkoming voor praktijkbeheer wordt verlengd tot en met 16 januari 2026. Door technische problemen kan het aanvraagformulier namelijk momenteel niet verzonden worden.
De tegemoetkoming voor praktijkbeheer is een premie die de organisatie van coördinatievergaderingen, het personeelsbeheer en het ontwikkelen van zorgprotocollen dekt voor huisartspraktijken en medische huizen met een verpleegkundige in een vast samenwerkingsverband.
De aanvraag voor de tegemoetkoming voor praktijkbeheer kon vanaf 4 november 2025 ingediend worden via dit elektronisch formulier. De oorspronkelijke aanvraagperiode liep tot en met 31 december 2025.
Door technische problemen kan het aanvraagformulier momenteel echter niet verzonden worden. Daarom meldt het RIZIV dat de aanvraagperiode in elk geval verlengd wordt tot en met 16 januari 2026.
Meer informatie vindt u bij het RIZIV.