Medische actualiteitenPremium

Nederland promoot apotheekzorg

'Betrouwbare zorg dichtbij', dat is het motto van de KNMP-publiekscampagne die nu loopt. Met advertorials, advertenties en een radiospot. Zo maakt de overkoepelende apothekersorganisatie KNMP de farmaceutische zorg die apothekers leveren zichtbaar bij het Nederlandse publiek.

Ook in Nederland vecht de apotheker voor zijn plaats in de gezondheidsketen. Dit keer zet de overkoepelende organisatie de harde - en dure - middelen in. Zo is er een radiocommercial met de titel 'betrouwbare zorg dichtbij' en komen er advertenties in de gratis krant Metro en in het magazine Vrouw, het wekelijkse magazine van de krant de Telegraaf. Daarin komen telkens apothekers aan het woord met voorbeelden uit de praktijk.

De campagne werd vorige week ingezet en loopt nog verder tot eind januari.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Désirée De Poot2 december 2013

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
24 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine