Farmaline is 'Webshop of the Year'

De officina-apothekers zullen het niet graag horen, maar het is nu eenmaal de evolutie, ook van het vak. Online apotheken krijgen steeds meer patiënten voor het scherm. En daar hoort nu eenmaal ook een prijs bij: die van webshop van het jaar. Dit jaar ging de titel in de categorie Health & Wellness naar Farmaline. "Door onze service en productkennis heb je online het gevoel dat je in een fysieke apotheek staat. Daarom zijn klanten tevreden. En daarom bestellen ze opnieuw", geeft Farmaline als uitleg bij de prijs.
Tien jaar geleden startte Farmaline met haar online apotheek. Nu, tien jaar later, is het een gevestigde waarde. Voor de prijs van webshop van het jaar komen zowel winkelketens als webshops in aanmerking, en dat in verschillende categorieën. De wedstrijd kon dit jaar rekenen op de beoordeling van 165.000 consumenten.
"Blij, want te danken aan klanten"
Oprichter Lode Fastré van Farmaline is opgetogen met de overwinning in de categorie Health & Wellness: "We? ?zijn? ?ongelooflijk? ?trots? ?en? ?blij. ?Deze prijs? ?is? ?voor? ?al onze medewerkers??.? ?Elke dag? ?doen? ze? alles om? onze ?klanten? ?wegwijs te maken in ons assortiment en ?persoonlijk advies te geven. Een award als deze is het? ?mooiste compliment? ?dat? ?je? ?als? ?bedrijf? ?kan krijgen, omdat de uitslag volledig gebaseerd is op feedback van consumenten."
Grootste online apotheek van België
Uit de resultaten blijkt dat de klanten het brede aanbod, de prijszetting en de promoties waarderen. "We zijn we de grootste online apotheek in België. Da's handig, omdat je als klant dan quasi alle producten op één webshop vindt."
"Service alsof je in een fysieke apotheek staat"
"Tevreden klanten bestellen opnieuw, zo eenvoudig is het. En zij zorgen vervolgens spontaan voor mond-aan-mondreclame. De hedendaagse consument is niet meer tevreden met een doosje dat eenvoudig en snel van A naar B wordt verscheept. Prijs en product zijn de basics. Maar daarnaast verwachten mensen persoonlijke service en kennis van zaken, ook online. Wij zijn een officieel erkende apotheek. Klanten krijgen bij ons dus professioneel apothekersadvies. Of je nu contact neemt via mail, telefoon of chat, onze klantendienst staat je vriendelijk te woord en geeft het juiste deskundige advies. Qua levering ten slotte, heb je de keuze: ofwel ontvang je je bestelling via een van onze twee koerierdiensten aan huis, ofwel kan je in een van de 3.000 afhaalpunten terecht."